To zajęcia warsztatowe mające na celu podniesienie oraz nabycie nowych kompetencji zawodowych niezbędnych w kreowaniu kariery zawodowej. Program szkolenia dostosowany jest do indywidualnych potrzeb i oczekiwań podmiotu zamawiającego.
Zajęcia poprzedza diagnoza sytuacji oraz badanie potrzeb. Szkolenia mogą odbywać się zarówno w formie otwartej, jak i zamkniętej. Obejmują całościowy zakres kompetencji niezbędnych w budowaniu marki własnej i stanowią jeden z najlepszych sposobów wpływających na rozwój firmy. Wysoka wydajność i zaangażowanie w sprawy przedsiębiorstwa to najważniejsze cechy, jakimi powinien charakteryzować się dobry pracownik. Podstawowym celem większości szkoleń jest wzrost kompetencji z danej dziedziny, ale nie tylko – nie możemy zapominać, że przyświeca nam wyższy cel, a mianowicie długofalowa motywacja, która ma stanowić podwalinę zmian w wypełnianiu obowiązków zawodowych przez pracowników.
Zakres tematyczny obejmuje obszerny wachlarz treści psychologicznych wpisujących się w zakres kompetencji miękkich ujętych w aspekcie praktycznym.